Dla Rodziców

Wpisany przez Administrator
piątek, 15 czerwca 2018 11:17

Dzień trzeci

Wszystko, co dobre, szybko się kończy. Tak było i z naszą wycieczką. W ostatnim dniu wdrapaliśmy się na wzniesienie zwane Szczeliniec, pokonując kilkaset kamiennych schodów. Widok ze szczytu zrekompensował nasz wysiłek, po prostu zapierał dech w piersi. Następnie udaliśmy się do Wambierzyc, gdzie mogliśmy podziwiać przepiękną ruchomą szopkę. Mnogość i różnorodność figurek oraz prezentowanych scen zrobiła wrażenie na wszystkich oglądających. I to był ostatni punkt na naszej kłodzkiej trasie. Zmęczeni ale i szczęśliwi udaliśmy się w drogę powrotną, gdyż jak wiadomo - wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej…

Dzień drugi

Czas płynie nieubłaganie i drugi dzień naszego pobytu na ziemi kłodzkiej właśnie minął. Dzisiejszą przygodę rozpoczęliśmy od zwiedzania kopalni złota w miasteczku Złoty Stok, gdzie dowiedzieliśmy się bardzo wiele o właściwościach tego cennego kruszcu. Następnie udaliśmy się do Błędnych Skał i dzielnie pokonaliśmy ten wyjątkowy skalny labirynt, ciesząc oczy tak wspaniałym dziełem natury. Miejscem, bez odwiedzenia którego wycieczka do Kudowy Zdroju nie byłaby kompletna, jest Kaplica Czaszek. Ją również obejrzeliśmy, oddając należny szacunek tym, którzy tam spoczywają. Ostatnim punktem zwiedzania był tamtejszy park zdrojowy, tętniący o tej porze roku turystycznym życiem. Z niecierpliwością czekamy na jutrzejsze atrakcje...

Dzień pierwszy

I zaczęło się! Kotlina Kłodzka przywitała nas pogodą idealną do zwiedzania! Za nami dzień pełen wrażeń i atrakcji. Dziś zwiedziliśmy Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, przepiękny tamtejszy Park Zdrojowy  oraz Dworek Chopina. Tempo było naprawdę szybkie, gdyż już czekała na nas kłodzka twierdza i jej labirynty. Zmęczeni ale i szczęśliwi dotarliśmy na miejsce naszego noclegu i odzyskaliśmy energię dzięki pysznej obiadokolacji. Jutro czeka nas równie intensywny dzień, a o szczegółach na pewno napiszemy wkrótce...

Poprawiony: poniedziałek, 18 czerwca 2018 02:13

czchow

czas czchowa

BIP11

Stworzone dzięki Joomla!. Valid XHTML and CSS.